Ready to go! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Kyra Meulenberg - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Kyra Meulenberg - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Kyra

09 September 2014 | Nederland, Geleen

Hiii all,

Na bijna een jaar lang voorbereiden is het morgen dan eindelijk zover, mijn reis naar de USA kan beginnen! Nu voelt het allemaal nog erg onwerkelijk en spannend maar het gaat vast allemaal vanzelf.
Vandaag nog even lekker gewinkeld en geluncht met mam, die mij natuurlijk ook erg gaat missen. Onverwacht kwam ik nog wat outfits tegen voor mijn stage in Januari, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Maar stage is nog ver weg, eerst lekker genieten in Santa Barbara.

Mijn vlucht vertrekt morgen om 11 uur 's ochtends vanuit Schiphol. Duss het wordt een korte nacht voor mij, om 5 uur ga ik samen met pap, zijn vriendin en Zoë op weg naar Schiphol.. Echt leuk dat de vriendin van pap en Zoë ons gaan uitzwaaien. Al zie ik wel erg op tegen het afscheid nemen... Maarja dat hoort erbij zullen we maar zeggen.

Terwijl iedereen alweer druk aan de studie is heb ik nog bijna een maand vakantie, 2 oktober hoef ik pas weer aan de bak. Maar wat ga ik dan al die tijd doen in de USA? Lekker rondreizen met pap! We zullen morgen rond 3 uur 's nachts Nederlandse tijd aankomen in San Fransisco! Hier zullen we drie nachtjes blijven en daarna onze weg vervolgen naar Santa Barbara via Highway 1. Daarna verblijven we een nachtje in Santa Barbara om de sleutel van mijn kamer op te halen. Ik ben erg benieuwd naar mijn kamer en natuurlijk naar mijn huisgenootjes. Vervolgens staan Las Vegas en de Grand Canyon ook nog op de planning. Verder zullen we daar wel zien hoe alles loopt en waar we allemaal terecht komen. Uiteraard hou ik jullie up-to-date via deze blog :)

De rest van de avond ga ik nog even genieten van de laatste avond lekker thuis en de laatste uurtjes in mijn eigen bedje. Die ga ik ook erg missen haha.

De volgende blog schrijf ik hopelijk vanuit de USA!

Voor de rest die nu allemaal erg jaloers is, studeer ze en werk ze! Ik zal wel aan jullie denken als ik lekker van het zonnetje lig te genieten hihi.

  • 10 September 2014 - 06:54

    Omao En Opa:

    Wij wensen je een fijne trip met je pa en een succesvolle studie.

  • 10 September 2014 - 09:10

    Jan En Marij:

    Wij wensen je een super tijd in de USA, geniet en laat ons ook mee genieten via je Blog.
    Lieve groetjes van je achter buren.

  • 10 September 2014 - 11:04

    Gemma:

    hee Kyra veel plezier en succes. Ik zal je blog zeker volgen. veel groetjes van je oud-buurvrouw. Ik kan nu geen snoepjes meer over de schutting gooien, hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kyra

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9845

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 22 December 2014

Exchange naar UC Santa Barbara

Landen bezocht: